Procter and Gamble şirkətinin yeni və maraqlı brend strategiyası

Adətən marketinqə aid öyrənən zaman brendlərin dversifikasiyasına Procter and Gamble şirkətinin brendlərini misal gətirirlər.


 Head and Shoulders, Gillette, Fairy, Ariel, Tide və s. kimi. Əvvəlcə bir şirkətin bu addımı niyə atmasını izah edək. Şirkət müxtəlif brend adları ilə bazara çıxan zaman risk səviyyəsini azaltmağa və mənfəətlilik səviyyəsini azalda bilir. Əgər eyni brendlə çıxsa bütün bazarlara bir bazarda olan uğursuzluq digərlərinə avtomatik olaraq mənfi təsir edir. Yəni müştəri Arieli almaq istəmirsə üzqırxanın adını da Ariel görsə onu almaqdan çəkinərəkdir. Digər tərəfdən brendin fəaliyyət göstərdiyi bazarda özünəməxsusluq qazanır bütün bazarlara eyni adla çıxan zaman o spesifiklik itməyə başlayır. Xüsusilə bəzən insanlar hara gedirsən bu ad qabağıma çıxır kimi əks bir münasibət formalaşmasına səbəb olur.
Ancaq maraqlı məqam ondan ibarətdir ki, P and G şirkəti brendlərini müxtəlif adlarla  risk dərəcəsini azaltmağa nail olub sonra isə bu brendləri koordinasiya (əlaqələndirməyə) başlamışdır. Bu hələki Azərbaycana gəlməsədə gələcəyi dəqiqdir. Daha dəqiq izah etsək P and G Tide və Fairy brendlərini əlaqələndirib. Belə bir izah verirlər ki, Tide yuyucu tozu Fairy-nin yağ aparmaq effekti sayəsində daha da gücləndi. Həqiqətən də maraqlı yanaşmadır. Digər iki brend Ariel və Febreeze -dir(otağın havasını təravətləndirən məhsul).
 Burda olan izah budur ki, Ariel nəinki paltarlarınızı qoruyur hətta o yuyulandan sonra belə pis qoxulardan müdafiə olunur. Bu da çox maraqlı yanaşmadır.  Bu məhsulların keyfiyyətinin artırılması üçün edildiyi açıq aşkardır ancaq istehlakçı reaksiyası qara qutudur, hansı reaksiyanı verəcəyini təxmin etmək çətindir.
http://link.tl/2dNHa linkə tiklayit və bloguma dəstək olun sadəcə tiklayin.

Comments