Bütün dünyada brend menecerlər var və onların funksiyalarının əslində nə olduğunu bilən adam sayı isə o qədərdə çox deyl. Azərbaycanda bunun bilinmədiyi daha qabarıq şəkildə özünü göstərir. İş elanlarına baxanda bunu aşkar şəkildə görmək mümkündür. Brend menecerə qoyulan tələblər sosial medinanın idarəedilməsindən tutmuş marketinq startegiyalarına qədər vəzifələr yazırlar. Bəzən olur ki, brend menecmentdən olan vəzifələrin sayı bir yada iki olur. Kiçik şirktələrdə bütün marketinq işlərinin bir nəfərə verilməsi çox normaldır. Lakin orta və böyük şirkətlərin bunu etməsi doğru deyildir. Əvvəlcə brend menecmentin mahiyyətini izah edək sonra onunla bağlı digər məsələləri müəyyənləşdirmək olar.
Brend Menecer- insanların brend barəsində olan düşüncələrini hiss edən, onları analiz edə bilən, bu fikirləri formalaşdıran və onları möhkəmləndirən, yeni fikirlər yaradan, brendin strateji tərəflərini düşünərək fəaliyyət göstərən şəxs və ya marketinq fəaliyyətidir.
Bunu anlamaq üçün sizə belə suallar verək: Zara deyən zaman onunla bağlı hansı fikirlər yaranır beyninizdə, bəs Sturbucks, Nike necə bəs, Lays deyəndə və s. misal çəkmək olar.
Brend menecerə bütün marketinq şöbəsinin işini tapşırmaq düzgün deyildir. Digər tərəfdən Brend menecerlər şirkətin inkişafında qısamüddətli düşünməyə meyillidirlər. Çünki onlardan tələb olunan satışdır satış aşağı düşən kimi brend meneceri günahkar çıxarırlar və sössüz ki, burda onu birbaşa olaraq günahkar çıxarmaq düzgün deyil. Bu kimi səbəblər brend menecerlərə şirkətin gələcəyi hesabına bu günün satışını artırmağa meyilli olurlar. Məsələn:endirimlərin tez-tez olması hesabına satışın artırılması şirkətin gələcəyinə böyük zərər verir. bu proses müştərilərin məhsullara deyil qiymətlərə fokuslanmasına səbəb olur və rəqiblərdə buna dərhal reaksiya verməyə meyilli olurlar. Təcrübə göstərir ki, müştəriyə endirim etməkdənsə hər hansı məhsulun üzərində kiçik hədiyyə verilməsi müştərinin gələcəkdə alış etməsini və loyallığını arıtırır. Endirim isə müştəriləri sadiq(loyal) deyil həmin an üçün alış etməyə sövq edir. Yəqinki indi niyə Azərbaycanda endirimlərin bu cür tez-tez keçirilməsini (endirim olduğuda tam məlum deyil) başa düşürsünüz və bir müddət sonra niyə iş elanı saytlarında brend menecer vakansiyasına tez-tez rastladığınızı da anlayırsıznız. Burda çoxlu səbəb ola bilər amma əsas 2 səbəbdir: şirkətin idarəetmə strukturu və satış aşağı olmasına görə brend menecerləri günahkar görmək.
Birincisi şirkətin Marketinq şöbəsi olmalıdır və ona uyğun vəzifələr müəyyələşdirilməlidir nəinki brend menecerə marketinq işlərinin hamısını tapşırmaq.
İkincisi satışın aşağı olmasına səbəb təkcə brend menecer deyil Marketinq şöbəsi məsuliyyət daşımalıdır, həçinin bura sirkətin satış edən əməkdaşlarıvə onları idarəedən, nəzarət edən və s. kimi şəxlərdə böyük rol oynayırlar.
Brend Menecer- insanların brend barəsində olan düşüncələrini hiss edən, onları analiz edə bilən, bu fikirləri formalaşdıran və onları möhkəmləndirən, yeni fikirlər yaradan, brendin strateji tərəflərini düşünərək fəaliyyət göstərən şəxs və ya marketinq fəaliyyətidir.
Bunu anlamaq üçün sizə belə suallar verək: Zara deyən zaman onunla bağlı hansı fikirlər yaranır beyninizdə, bəs Sturbucks, Nike necə bəs, Lays deyəndə və s. misal çəkmək olar.
Brend menecerə bütün marketinq şöbəsinin işini tapşırmaq düzgün deyildir. Digər tərəfdən Brend menecerlər şirkətin inkişafında qısamüddətli düşünməyə meyillidirlər. Çünki onlardan tələb olunan satışdır satış aşağı düşən kimi brend meneceri günahkar çıxarırlar və sössüz ki, burda onu birbaşa olaraq günahkar çıxarmaq düzgün deyil. Bu kimi səbəblər brend menecerlərə şirkətin gələcəyi hesabına bu günün satışını artırmağa meyilli olurlar. Məsələn:endirimlərin tez-tez olması hesabına satışın artırılması şirkətin gələcəyinə böyük zərər verir. bu proses müştərilərin məhsullara deyil qiymətlərə fokuslanmasına səbəb olur və rəqiblərdə buna dərhal reaksiya verməyə meyilli olurlar. Təcrübə göstərir ki, müştəriyə endirim etməkdənsə hər hansı məhsulun üzərində kiçik hədiyyə verilməsi müştərinin gələcəkdə alış etməsini və loyallığını arıtırır. Endirim isə müştəriləri sadiq(loyal) deyil həmin an üçün alış etməyə sövq edir. Yəqinki indi niyə Azərbaycanda endirimlərin bu cür tez-tez keçirilməsini (endirim olduğuda tam məlum deyil) başa düşürsünüz və bir müddət sonra niyə iş elanı saytlarında brend menecer vakansiyasına tez-tez rastladığınızı da anlayırsıznız. Burda çoxlu səbəb ola bilər amma əsas 2 səbəbdir: şirkətin idarəetmə strukturu və satış aşağı olmasına görə brend menecerləri günahkar görmək.
Birincisi şirkətin Marketinq şöbəsi olmalıdır və ona uyğun vəzifələr müəyyələşdirilməlidir nəinki brend menecerə marketinq işlərinin hamısını tapşırmaq.
İkincisi satışın aşağı olmasına səbəb təkcə brend menecer deyil Marketinq şöbəsi məsuliyyət daşımalıdır, həçinin bura sirkətin satış edən əməkdaşlarıvə onları idarəedən, nəzarət edən və s. kimi şəxlərdə böyük rol oynayırlar.
Comments
Post a Comment