Marketinq haqlıdır yoxsa HR
Bu məsələ həm çox maraqlıdır həm də cəlbedicidir. Bəzən iş elanları saytında belə vakansiyalar olur Marketinq və HR şöbəsinə Menecer axtarılır. Bu addım doğrudur ancaq iş bölgüsü düzgün olan zaman. Marketinq və HR şöbəsinin ziddiyətləşməsi adətən iki istiqamətdə olur: kadr potensialı və strateji məsələlərdə.
Marketinq və HR -n əsas ziddiyətlərindən biridir. Məsələn deyəkki, bankın marketinq şöbəsi bir kompaniya keçirdir. Bu kompaniyaya görə bankın təklif etdiyi xidmətləri(məhsulları) satmaq üçün əlavə satıcılara ehtiyac vardır. Bu zaman marketinq şöbəsinə lazım olan işçilər elə işçilərdirki onlar satdıqları mıhsul və xidmətləri bu kompaniyanın mahiyyətini, məqsədlərini anlayan və onu icra edən şəxslər lazımdır. HR şöbəsi isə özünəməxsus tələbləri olur onlar adətən işçinin xarici görkəminə, danışığına, gülümsəmək bacarığına, dil bilməsinə və s. kimi amillərə fikir verirlər. HR şöbəsi işçini analiz edərkən marketinq qavramasını və ya satış qabiliyyətini müəyyənləşdirməsi qeyri-real olur. Bu zaman işçi ya HR şöbəsini qane edir Marketinq şöbəsini qane etmir və yaxudda əksinə Marktinq şöbəsini qane edir amma HR şöbəsini qane etmir.
Bəzi firmalar ilkin müsahibədən sonra ikinci müsahibəni həmin şöbənin ixtiyarına verirlər. Ancaq bu özüdə mübahisəlidir, çünki ilkin müsahibədəm keçə bilməyən işçilər marketinq şöbəsini qane edə bilərdi digər tərəfdəm bu çox vaxt aparan və xərcləri yüksək metoddur. Hər iki şöbənin nümayəndəliyi iştirak etsə daha optimal ola bilər. Strateji məsələlərdə isə məsələ belədir ki, müasir şirktələrdə HR şöbəsi şirkətin kadrlarıın inkişafı barədə və onları hansı istiqamətdə gedəcəyini, ona uyğun addımları atacağını müəyyənləşdirir. Lakin Maketinq şöbəsi yeni bazarlara çıxma, yeni məhsuların istehsalı, yeni texnologiyaların tətbiqi və s. kimi məsələləri araşdırıb müəyyənləşdirir və bu zaman şirkətə hansı potensialda kadrlar lazım olduğunu müəyyənləşdirir. Bu məsələ özü ziddiyət yaradır. Məqalənin əvvəlində qeyd etdiyim kimi Marketinq və HR şöbəsinin rəhbərləri eyni adam olmalıdır. Bəzən ola bilər ki, şirktəin idarəetmə strukturu, olduğu bazar situasiyası, şirkətin ənənələri və s. kimi məsələlərə görə bu addımı atmaq doğru olmaz.
Oxuduğunuza görə təşəkkür edirəm!
Fikirlərinizi bizimlə bölüşsəniz şad olarıq.
Bu məsələ həm çox maraqlıdır həm də cəlbedicidir. Bəzən iş elanları saytında belə vakansiyalar olur Marketinq və HR şöbəsinə Menecer axtarılır. Bu addım doğrudur ancaq iş bölgüsü düzgün olan zaman. Marketinq və HR şöbəsinin ziddiyətləşməsi adətən iki istiqamətdə olur: kadr potensialı və strateji məsələlərdə.
Marketinq və HR -n əsas ziddiyətlərindən biridir. Məsələn deyəkki, bankın marketinq şöbəsi bir kompaniya keçirdir. Bu kompaniyaya görə bankın təklif etdiyi xidmətləri(məhsulları) satmaq üçün əlavə satıcılara ehtiyac vardır. Bu zaman marketinq şöbəsinə lazım olan işçilər elə işçilərdirki onlar satdıqları mıhsul və xidmətləri bu kompaniyanın mahiyyətini, məqsədlərini anlayan və onu icra edən şəxslər lazımdır. HR şöbəsi isə özünəməxsus tələbləri olur onlar adətən işçinin xarici görkəminə, danışığına, gülümsəmək bacarığına, dil bilməsinə və s. kimi amillərə fikir verirlər. HR şöbəsi işçini analiz edərkən marketinq qavramasını və ya satış qabiliyyətini müəyyənləşdirməsi qeyri-real olur. Bu zaman işçi ya HR şöbəsini qane edir Marketinq şöbəsini qane etmir və yaxudda əksinə Marktinq şöbəsini qane edir amma HR şöbəsini qane etmir.
Bəzi firmalar ilkin müsahibədən sonra ikinci müsahibəni həmin şöbənin ixtiyarına verirlər. Ancaq bu özüdə mübahisəlidir, çünki ilkin müsahibədəm keçə bilməyən işçilər marketinq şöbəsini qane edə bilərdi digər tərəfdəm bu çox vaxt aparan və xərcləri yüksək metoddur. Hər iki şöbənin nümayəndəliyi iştirak etsə daha optimal ola bilər. Strateji məsələlərdə isə məsələ belədir ki, müasir şirktələrdə HR şöbəsi şirkətin kadrlarıın inkişafı barədə və onları hansı istiqamətdə gedəcəyini, ona uyğun addımları atacağını müəyyənləşdirir. Lakin Maketinq şöbəsi yeni bazarlara çıxma, yeni məhsuların istehsalı, yeni texnologiyaların tətbiqi və s. kimi məsələləri araşdırıb müəyyənləşdirir və bu zaman şirkətə hansı potensialda kadrlar lazım olduğunu müəyyənləşdirir. Bu məsələ özü ziddiyət yaradır. Məqalənin əvvəlində qeyd etdiyim kimi Marketinq və HR şöbəsinin rəhbərləri eyni adam olmalıdır. Bəzən ola bilər ki, şirktəin idarəetmə strukturu, olduğu bazar situasiyası, şirkətin ənənələri və s. kimi məsələlərə görə bu addımı atmaq doğru olmaz.
Oxuduğunuza görə təşəkkür edirəm!
Fikirlərinizi bizimlə bölüşsəniz şad olarıq.
Bu reallıq Azərbaycan iş və işçi bazarına aid edilməməlidir,edilsədə ancaq cüzi sayda xarici şirkətlərin ölkəmizdə olan bölmələrinə aid edilməlidir,99% hallarda səthi biliklərə sahib olan bir hr işçi, içəri girəndə gülümsəmədi, kəçmiş iş yerinin nömrəsini vermedi, geyim üslubu xoş deyildi kimi qərəzli və bir o qədərdə haqsiz qərarla namizədin əsas şöbəyə gedib çıxmasına mane olur.
ReplyDeletenə qədərki hansisa işə götürmələr və onlarla isləyən hr lar olacaq nə qədərki ozunu tanimayan sirketlerde isci qiymətləndirməsində "tapsiriq və dayday" metodu əsas priorotet sayilacaq o vaxta qədər bu problemlər davam edəcək.
PS. Əla mövzudu afərin.
Təşəkkürlər.
Delete